Sunday, April 25, 2010

Bas ohhh bas...

 
ni BUS putt hupp nama nyee

jeng jeng apa lak cer pasal bus ni ek...sapa yang stay kt area masjid tanah jer taw bus ni...bus ni fmous glier kt mjid tanah ,,semua org naEK...huhu,,cz bus ni smua tmpat die g...g lubok china,tanjung bidara,melaka sentral..so amt berguna kt org mjid tanah...huhuh..tmbg bus die pun leh tahan laa uk gak...
ari2 aku kena g keje naek bus lohh..huhu so smbil tggu bus snap laa pic bus ni hihhi..then dlm stengah jam bus pun dtg..aku ingt leh laa trus naek n duduk..
sekali ade 1 drama lak blaku kt tangge bus ni huhuh,,,budak skul gado,,
if boys xper,,but gurl laa yg gado..agak dsyat laa cz smua bahasa kesat tersenarai,,,if girl dgr perkataan yg budak ni sbut,,msti smua HOTT,,huhu,,,termasuk laa aku...

gado Pasal boy rasenye,,aku nak naek tgge bus pun xleh taw,,cz bebudak ni dah konker kt c2,,sooo dgn agak sukar akhirnye aku dapat naek gak huuh..p2 trus duduk seat kt blakang driver,,,aku tgok pkcik bus 2 pun dh FENING cz bebudak ni watt kecoh kt dalam bus die...time 2 penuh arr gak owg dlm bus ni..


aku ingt drama ni disudahi dgn care yg baek,,sekali lagi truk daa,,fuhh memg menakutkan laa,,da xleh settle care baek,,per lagi pggil org yg tol2 berkuasa tok leraikn,, iai2,, POLIS...jeng jeng...naseb laa polis dtg..if x lmbat lerr aku smpai m.c nti heheh..


mmg glier nye drama..ar,,xpnah aku tgok budak gado dlm bus yg glier nye dasyat...sgattttt HORRORRRRR
...per pun naseb xde per blaku kt diri aku,,cz budak 2 pndang semacm jerr kt aku hahahahaha......!!!!!!!!!!!!!!

IF aku lAa baek kite bereskn masalh kt tmpat yg sesuai,,,spye xsushkn org awm yg nk kejar mase...MASE I2 KAN EMAS huhuh..so xelok laa....if pasal u all .,,we all lak yg kena tuggu,,,,

k laa mau cau dulu,,omak sudah bising hihih...





3 comments:

wani said...

hahahaa
yeke beb,,memeng dasar budak sekolah betul lar
ngek lar diorang nih
huhu,sebbek u smpai ke tmpat keje dgn selamat kan
hihikhik

nurul hafizah said...

wei
bas patt hup ni pujaan hati aku tau time nk g town dolu2!!hehehe
sbelum beli moto,patt hup la mmbr bek aku....
len kali ko campak je budak2 tu ke bwh,myusahkan org jer
=))

diBolica anaiema said...

eheehh wahhh,,,xsgke aku patt hupp pujaan ati ko hehe,,per2 pun patt hupp mmg best kn hihih,,taw xperr,,bgang jer aku