Saturday, April 9, 2011

MY Girlfwen is a GUMIHO

salam anio..
^^


hoyeah,,,now time aku nak setori morie pasal citer korea pulak....ok starting nye gini my sis miss azie baru jer beli cd cerite gumiho nie..cume terlambt nak bagi aku tgok coz mber dier pinjam gitoo^^


then the next day miss azie pun balik ke melaka...die pun bawak la cd gumiho ni..
apa lagi aku pun ngan sepantas kilat loh pie amik cd too...biase laa xcited kot nk tgok citer citer baru korea ni kan.....

title nye mygirlfriend is a gumiho ..and maksud gumiho ni musang berekor 9
(amcm tajuk citer ni menarik gito)

so setakat ni aku baru jer tgok first cd taw huhuh...ingt kan dalam 1 cd ade 1 ep..rupe rupe nye ade byak ep gitoo...^^....starting citer ni memang menarik...
kelakr kot..^^_____________^^.....

starting die dah fun...so harusla ep ep yg laen btmbah menarik

aku nk citer skit jer ni...citer die pasal seekor musang perempuan yang teringin jadi manusia biasa..disebabkan die ni musang berekor 9 ..so die agk istmwa la kan coz die jadi perempuan yang paling cantik gitoo...^^..
di sebabkan die terlmpau cantik...ramai la orang kmpung marah coz suami suami diorang ni dah tangkap cintan ngn si gumiho ni....^^..apalagi terusla gumiho kena kurung dalam 1 lukisan tanpa ekor  die yang ade 9 to kan,,,blier ekor die takde,,si gumiho ni tak boleh la kluar lagi ke dunia manusia...selama 500 tahun die stay dalam lukisan to dijage oleh seorang sami...dah gumiho terkurung kat dalam kuil

then after 500 taun..ade seorang mamat datang kat kuil tmpat gumiho terkurung ni...gumiho ni degil punye pasal...die pun jadila antoo ...coz die nak takutkan mamat ni...hihih,,,die paksela mamat ni lukiskan ekor die sbyak 9 ekor,,mamat ni punye la takut,,die pun lukisla....so blier dah ade nye ekor 9 to..apalagi gumiho pun muncul la balik kat dunia manusia,.,..hohohoh
ni la ekor si gumiho..cantikkan ^^

then bermula la episod yang menarik ..lucu,,, pasal gumiho ni....hihihih

nak taw citer selanjutnye,...tggu ep strusnye...nti aku post..^^

anio.....nanti aku update lagi yerk...now nak cntinue tgok cd gumiho......ni curi2 jer nak update blog..coz dah lama x mengupdate setori baru...

nak says thank you sape yang jadi followers saya yang ke 100 smpai la skunk...thnk coz sudi bace setori morie saya,....salanghabnida(sayang kamo semua)
wee!~~~~~~~~~~~~ kamsamida...^_^

6 comments:

misz nana said...

ni yg mcm nk pinjm jugak nieyh.. HAHA!

diBolica anaiema said...

nana here: heheeh bleh3 tggu i abis tgok dulu..^^

Anonymous said...

aku da tengok!!!
besh!!!!
hoi hoi hoi!!hehee!
:p

diBolica anaiema said...

nanasayer: heheh yerk mehh aiguu cmne aku leh terlmbt lak ni hehehkk...

Miracle Giftshop said...

sy da tgok jgkkkk,memg besh glerrr...i likeeee^^

misz nana said...

cepat2 tgk.. nk tgk jugak.. nnt i dtg mc mau rompak itu cerita ok.. haha