Friday, April 29, 2011

jiwe rage normal sudah

salam anio....update lagi ni hhehe.....ingat tak aritoo mood aku sedih,..coz member rapat aku telah tiada lagi.....

series aku sedih glier....yela time die pergi aku takde kt sisi die...
then..aku rase sedih if aku tak pergi ziarah kubur die (arwah safwan)

then ari sabto arito..aku mcg adek die fatin..cakap aku nak datang ziarah kubur arwah safwan yang terletak kat kmpung jus selandar..

time ni aku pergi dengan bella n dayah......ok then dah sampai kt tanah perkuburan kampung jus...suasana time ni sangat tenang...mase pegi ziarah ni..kbur die xde bato nisan lagi..

naseb tanya kt sorang pkcik ni..then die pun tunjuk kubur arwah safwan


series..sangat tenang....lepas dah pergi ziarah kubur arwah safwan...aku ngan bella bace surah yassin....rase macam aku dah strong balik mghadapi pemergian die

lepas pergi ziarah kubur die..we all pergi rumah die pulak..jumpe parents die...nak taw parents die sangat tabah menghadapi dugaan macam ni..mak die citer safwan meninggal dalam keadaan yang sangt tenang..^^..alhmdulilah....

family die sangat sporting..,,n aku tabik spring kat family die coz sangat sangat tabah..,.

thnk kat family arwah safwan..adek fatin...sudi layan we all yang datang aritoo.....

sekrang baru aku cool coz dah tercpai gak nak pegi ziarah kubur die..thnk to bella n dayah yang sudi teman kan den,..korang memang A+++++  hihi

anio...sekian,,,,^^

No comments: