Friday, April 29, 2011

bertukar Sudah....!!!

anio..
salam
^^
halu...my belog..tersangat la lame aku biakan blog ni tak berupdate n tak bertukar....^--^

then tibe tibe aku terase la sangat rajin nk kemas belog ni..huhuk..mood rajin dah datang..ok memandangkan aku ni suke sangat ambil layout yang warna gelap an an an ..konon nampak ala ala old fashion la gito..hohoho

tapi kali ni aku ambil wana yang terang..kalau tgok pun..cam relax ja..ahaks..
before ni layout blog aku cmni ...


nampak gelapkan hihi..

nampak tersangat la gelap kan..time buat ni..memang terase cantik ..tapi lelama tengok terase nak tukar hahahk....^0^

ok then mood rajin aku pun datang,,,so sangat kerajinan mencari menyelongkar laman sesawang mr.google nak cari layout yg simple tapi cantik wee~~~~...

lama gak la menyelongkar kt mr.google..then akhirnya ternampak la layout yang agak menarik la bagi aku...warna biru..design simple nice..hohohk..

so dah tertarik mesti la nak terambil terus hihih...then tukar lagu,coz seblum ni kan lagu blog aku sangt sedih..to pun sebab..sedih dengan pemergian mber ku arwah safwan ;(..tapi sekarang dah tukar lagu yang rancak..my mood dah kembali normal..seperti biase..hihik...


jeng jeng inila new layout for my belog ..

inila layout yang baru..kebiru biru an smuanye..^^

if ade orang yang tak suke....aku tak kisah pun..coz aku suke wawawawa...
^___________^
anio...sampai sini jer setori .....nak update setori laen lak..setori pasal surat cinte hak3...adiosa..

No comments: