Thursday, June 17, 2010

seSat n TaYar pancit

em.... aRINI  mau setori,,,,kejadian  aku sesat b tayar pancit...semlm AKU ade taklimat kt K.l pasal cmputer...
so aku gerak early in the mornink 2,,,pukul 5.30 dah bangun 2 hahaha,,xboleh blaaa..biasenye....aku bangun lambat.......aku pegi ngan staff ayah aku,,kak syikin n  kak ain....

soo semua dah get ready..nk gerak laa kan...di sebabkan we all ni xproo jalan k,l...lagi2,,,,byk laa jalan baru kan....we all guna laa GPS.....konon mbantu kot nk cari jalan.....sooo we all pun folo laa apa yang gpS ni bagi taw...die surh turn left,,we all turn left,,die suruh we all u turn,,we all pun u turn...jauh gak laa dah gerak..tapi tempat yang di tuju tak gak sampai2 huhhu,,rase nyee dah jauh dari tempat yang sepatotnyee we all pegi..so nampaknyE......we all dah SESAT...!!!!!!!!!!!huhuh....

per lagi mintak bantuan ayah ku lohh huhu,,,naseb ayah ku teror jalan k,l.....if x memang tak smpai laa..tmpat nk dengar taklimat ni hihihhi


sooo kak syikin folo my ayah dari belakang ,,,,TAK lama too dah sampai hihih
ukkk tak lama 2....taklimat start ,,,,smpai kul 5,,,fenat gak laa ,,tp berbaloi!!!!!!time to BAlik my home lohh kt melakA heheh....

dah sampai kat highway,,ferut dah lapa,,,sooo singgah jap laa mcd yg berhampiran....makan pun dah...
perr lagi ,,time nak gerak ,,,,balik....

soooOO sampai jer kt jalan lubuk china,,,,,kak syikin tak perasan ade lubang BESAR PUNYE!!g pun malam kan,,,mana laa nak perasan hihih....kak syikin terlanggar,,,,,,lubang 2,,huhu,,,,

ingatkan tak de per laa yang happen kan,,,soo terus kan jelaa pejalanan...tibe-tibe kak syikin rase semacam jer time drive,,,die kate..die rase cam tayar die dah tak de anginn,,,,like bocor kot....nasib laa dah nak sampai petronas.....soo time too check lohh....sekaLI tgokk,,sah tayar dah bocor,,,dsyat laa gak...

nak tak nak kena laa tukar tayar baru....huhu dah laa semua perempuan,,pastoo nak kena tukar tayR pulakkkk adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....!!!!!!!..we all keluar kan jerr per barang yang ade kt dalam kereta kak syikin.......tapi dah kuakan semua barang too,,sekalii tak reti guna PULAKKK....

naseb pekerja petronas too semacam prihatin kan ngan situasi we all ni hahaha.....soo diowg pun mbantu laa we all ni,,,tak lama too ownerr petronas datang,,,,mbantu sekali,,,,,aku semcam respect laa kat bos petronas ni,,,coz die teror glier tukar kan tayar,,,,if laki normal laa taw tukar kan..,.tapii PEREMPUAN seh huhhu...mau tak respect,,,glier nye teror huhuhuhhu...!!!!!

time too kak syikin kak ain,,,termasuk laa aku....tekun glier tengok proses tukar tayar ni,,,rupenyee,,,susah laa gak nak tukar,,,,huh!!!!!....

blier dah tengokk baru laa aku pikir,,orang perempuan kena jugak belajar tukar tayar kereta..tak lehh nak harap kan 100% kat lelaki,,,,,apa2 halll,,,,, senang sikit huuhhu......

soo pengalaman n pengajaran kat aku .......ni first time belaku,,,if tak relax jerr,dah belaku kt diri sendiri baru rase gelabah semcam.....hihihi

ukk arini,,,sampai sini jerr....hhihi nanti ad masa aku setori morii lagii kat siniiii...adiosa





2 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

tgh bayangkn sy dlm situasi awk..

waaaaaaa....haru kot

diBolica anaiema said...

heheh mmg haru biru terussss