Wednesday, June 30, 2010

cerita aku

to mber-mber aku sori laa dah lama glier x update blog ni huhhuh...byk gilerrr kejer.........

dalam 3 hari aku asyik keluar jer hehe so mcam macam setorie aku dapat....jumaat sabtoo ahad....keluar ngn mber yang berlainan ragam hihihih....

ari jumaat hari tue after class jerr aku terus run ker tangge batu..????apa ade kat tgge batoo 2 ek???hihi ,,,kat situ ade mber aku...nama nye nana..aku kawan ngn die sejak fm1 lagi...dok ostel sesama soo memg rapt ,,die skunk stdy kat utm johor....ari2 die g sabah..join pgram under utm,,,sooo die ade beli kan oleh2 tok aku...suke glier heeheh....sebb 2 run trus ke rumah die bersama lala minsa...tapi bukan nk oleh2 to..tapi nk jumpe die ..cz rindoo glier...die cuti pjg pun aku x dapat jumper huhuh...so smpai jer umah die..mom die masak bihun...SEDAP glier...so mkn menambah laa ckit..^_^,,,,dah bis jumpe ...dah bis mik pic......da says good bye kat die...

then 4 the next days aku keluarr ker rantau panjang pulak,,ngn budak class aku..we all g umah kawen..mber aku nye abg kawen.....best laa..walaupun xdapat jumper semua budak budak ni....cz yg laen ade urusan laen...so aku jumper wani,nurul,minah,wafi ,fana....dan sorg lagi budak yg aku x suke HUH!!!!!xsuke kat die...
poyooo gilerrrrr.....
dah makan..dah kyang per lagi budak2 ni ajak posing kat pelamin lak hahaahah.....soo we all posing dulu atas pelamin seblum pgantin pose..thnk to wafi cz tolong amik kan picture...thnk gak bawak aku, nurul g umah fana,,thnk to my dear wani omar..cz sudi bawak saya g umah fana..^_^......after g umah kawen..mom aku koll suruh aku g k.l pulak,,reason nk kena antar dokumen penting kat ayah aku,,,soooo aku run ke k.l memakai bju kurung hihihih.....
pagi ahad tuee dalam kul 10 pagi terus take bus kat bukit jalil nk balik melaka,,,ramai gak laa org balik melaka....smapai melaka dalam ku; 12.30....dah sampai kt my kedai,,then mber aku aiza..ajak jalan kat mp pulK,,,, heheh soo folo aja...pegi karoke then g mamam kfc...riezal blanje ahakss..after makan pose laa kt kat gmbr datuk kfc,,yg sangtt laa famous hihihhihi.....balik dalam kul 7 lebih

malam too kluar balik dalam kul 8...kluar ngn rizal n aiza...hihih jalan jalan kt town..mule2 nk tgok wayang...sekali wayang mignight xde pulak huhuh soo jalan2 kt pasar malam melaka,,syok gak,,jalan jalan kt sitoo cz aku dapat beli gelang yg sangt unik....0_0.after g pasar malam per lagi time tooo take picture hihihhi...pose sana sini situ.....p2 makan kat pantai putriee memangg layan saja....

nie laa aktiviti aku selama 3 hari heeheh,,klua klua dan trus kluar,,,,,mana mana kluar mesti nak amik gmbr nye...naseb mber2 aku semua jenis suke amik gmbr...macam aku.......memang best laa korang semua ni,,korang semua ni telah menceriakan...hati aku selama  3 hari.,,,,,aku sgt2 hargai...korang semua mber2 yang best...!!!!!luv kt korg ........


special thank kat..LALA MINSA....PARI PARI....INA....WANI OMAR....WAFIE....NURUL....MINAH...RIEZAL...HAIZA.....FANA.......
thank sangt kt kowng,,miss kt kowg......muaxxxxxxxx




No comments: