Sunday, February 13, 2011

suka Ria.RayE china...^_^

anio
따뜻한 인사
^_^
assalam
 
my blog..
 
agak lama tak update new story kat blog ni..huhuk...
coz kesihatan aku pun tak bagus..demam la pulok kan....adaiii
apa kan daya..biler dah tak sihat..jari jemari ku pun jadi malas nak menaip hihih
 
so arini saat ni my demam pun dah ok sikit...then leh la update blog
witwitwit
(^_^)
 
setori tok arini kan..pasal raya china yang baru je lepas beberapa minggu kot..
em sambutan raya china taun  ni bagi aku sangat sangat best..
nak tau kenapa?
coz time ni la aku dapat suka ria together dengan my family.
kebetulan my auntie from bangi nak datang melaka..so memang dah cantik sangat la kan...coz dapat jumpe cousin cousin yang jauh ni..0--0
 
biler smua dah berjumpe dah berborak..so macam macam idea la keluarkan..
planning
1 . pegi makan kat pantai
2.pegi zoo malam
3.pegi mandi pantai
4.pegi WONDERLAND
(^0^)
 
so banyak sangt idea..try la pegi semua tempat yang dirancang oleh auntie auntie ku ni..mule mule lepak makan western food gito
then malam to terus pergi Night Zoo...

 
the next day..we all dah plan nak pegi taman tema air melaka wonderland
(aku lak dah nak dekat 3 kali pegi wnderland hihih)
disebabkan...mymom,mysis,my auntie,my adik tak pernah lagi masuk wonderland ni.....
aku pun follow la sekali n jadila pemandu pelancong tak bertauliah 
 
 
time ni memang ramai giler la kat wonderland..chinese new year la katekan.
blier dh masuk wnderland..tibe tibe aku nmpak mainan baru wee~~ seronok kot..coz tak pernah nak try...coz mase mule mule aku datang dulu..banyak benda yang tak siap..
s000....
arini dah siap semua..happie laa hihih
memang terbaek ...sangt best

lama gak mandi kat sana..dari kul 10 pagi smpai nak dekat kul 6.30 ptang huhuhuk..
cuaca lak time ni memang la sangt hott kan...
agak burn muke ku ...

then smua dah penat mandi..per lagi lapa kot!!!!
nasib my auntie bawak bekalan...
makan nasi putih dalam daun pisang ^^..sedap glier
with sambal tlur..perr!!! terbaek ar...

then perut dah kenyang..per lagi balik rumah 
dalam otak terus pikir bantal peluk..
coz ngatuk kot pas mandi...
hihih

tapi penat penat pun..bagi aku sangat berbaloi baloi coz dapat luangkan mase ngan my fmly n my cousin..
we all pun jarang jumpe.masing masing ade hall..time raya jela dapat jumpe
and aku pun suke giler coz my mom pun enjoy...
my mom ni jarang nak cuti cuti rehatkan diri..coz..kena jage kedai...so time raya china ni la die dapat enjoy n lagi satu dapat enjoy dengan sibling sendri.......yipieeeeee!!!!
 
aku rase sangat hepiie..coz orang yang berada di sekeliling aku pun heppie n enjoy..
^0^

thnk to my auntie,,mkngah,intan,,aunty lily n famly..
coz pilih melaka tok percutian raya china kamoo
muaxxxxxx

tamat sudah citer ku..
^_^
enjoy membace smua
smoge ari anda seceria seperti ari saya ni
 
KERIANGAN MEREKA TESERLAH
(^_^)

















siapa yang ade lemah jantung,lelah,migrain...tidak digalakkan mencube mainn ni..kerana sangt merbahaya...hoho..

kamsamida...


    

1 comment:

Anonymous said...

family trip...bestnye....