Monday, January 3, 2011

new Year ,,,,2011....jonker walk...

anio
hai 
salam
wht up
^_^
before story pasal new year 2011 ni.,,,aku nak citer ckit per yg berlaku in 2010
2010 banyak benda yang berlaku,.
2010 jugak banyak memory yang aku akn simpan sampai blier blier

ok yang best kat 2010 ni

1. aku dah abis exam stpm..^0^,,
2.celbrte my bufday sweet 20
3.dapat kenal mber mber baru
4.my korea fwen asmira kawen,,,,
1.she is nice person
2.always happi
3.luv korea movie like me
4.very good friend
5.like shopping
6.loving n caring 
ni la asmira my fwen yg bru jer kawen,,,aku kenal die time form 1 lagi ..time to die duduk sebelah aku..hobi pelik kami time fm1 dulu..suke bli pen banyak banyak then letak ats meja..then we all akan try semua pen to.yang mana rase macam tak best..we all akan tukar yg laen..hihih...memory yg still ada dalam ingtan aku ni....
to my dear asmira selamt pengantin baru semoge kekal with ur partner hingga akhir hayat..

ok dah bis...story bout 2010

my fwen emmasharif ade tag sesuatu kat my chatbox


thank emma tag kat saya..ok 25 bout me
1. baru je abis exam
2.hari hari kena jage kedai kt mc with my mom..but dapat gaji....hihih
3.suke masak
4.suke shopping
5.blier marah suke makan hihih
6.suke tido lambat.
7.suke beli barang guna duit sendiri
8.no more sweet 20..but akan ke sweet 21!!!!
9.pernah mendaki gunung ledang..wlaupun tak smpai puncak,,but bangge cz dah dapat mdaki gunung ledang..
10.saya ade ramai kawan
11.nicknme kt ruma fatin..
12 suke cari mber baru
13.glier sangt tgok citer korea
14.saya xpernah capel ,,sntce single..^_^
15.suke sangat amik gmbar
16.sangat pentingkan mber
17.tak suke di tipu
18. tak suke orang yang kawan sebab taraf n kekayaan
19.suke sangat beli gelang
20.suke sangat warna warna  yang terang..my fvrite colour is RED
21.sangat pentingkan fmly jugak
22.teringin sangt nak g korea with my fwen yg like korea jugak
23.sanggup kmpul duet nak g tgok konsert super show2
24.suke bercakap,selaloo dengar music korea.. 
25. xsuke dipkse..n suke jadi diri sndiri..
^0^

emma syang i'm done hihhi..now i nak tag kat  

thank you emma tag..luv u


NEW YEAR 2011!!!!!!!

OK...now nak cakap happi new year kat semua....^0^
taun ni new year 2011 celbrte kat melaka
lokasi pilihan ialah kat jonkerwlk

sebenarnye celbrte new year kali ni memang tak rancang nk clbrte kat luar..
coz time ni aku tengah jage kedai...sambil sambil 0n9 fb.then my fwen ain text me n ask me new year ni tak g mana mana ker?
then i answer..tak pun nape ade plan ker?
then she tell me nak clbrte sama sama kat luar
ok set...tak lama to aiza n rizal dtg mc n ajak aku jalan jalan kt melaka 
aku follow..then iskandar lak koll tnye bnde yg sama like ain tnye..then after explain kat die...die pun set..then my dear biela pun tnye gak n  wani lak text me..pun tnye bende yg sama..hehe..!!!
so aku pun ajak la semua2 yang text aku ni clbrte sekali..
so we all meet kat umah ain..
n mber mber aku pun bawak la mber mber diowrg yg x bpe aku nk kenal
then terus g jonker walk...
sangat ramai tapi best
hve fun gliers...
si gadis

si jejaka

walaupun we all ni smua tak berapa nak rapat n tak bpe nak kenal...tapi semua memang sekepala blier dah kluar sesama..semua mmg glierss hak hak hak glierss gmbar jugak..
then
abis g jonker walk g singgah mbmb jumpe mber mber aku yang laen ...
then semua bergerak nak
g mkan ckueh tiaw lak
memang best ckueh tiaw ni....
terbaek gitoo!!!!!

 jalan jalan dah..clbrte pun dah..makan pun dah,,so apa lagi balik time tok tido hihih
so bagi aku clbrte new year kali ni mmang best sangt coz dapat kenal new friend,,dapat smbut new year ngn diowrg...
fist time jumpe first time lepak ngn diowg,,tapi macam dah ber time time kenal hihih..mmg best

last kali
nak says happi new year semua
ciptakan mmry yg lbih indah tok taun 2011 yerk
bubyee
anioo
kamsamida
tamat 
dah....












 
 


korang memang best!!!!!!!




 

5 comments:

Sesopie said...

Epy new year!

diBolica anaiema said...

hiiii sophie eppy new year senyum sokmo

Anonymous said...

tyma appy new year

wani said...

happy new year sayang!
eh....kita dah kena tag yang sama lah yunk! dah buat dah pun..bacalah! heheheheehheehe.. ;)

diBolica anaiema said...

bella happi new year dear...
wani: heeh hppy new year yunk..muaxxxxxxxx